Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kaip užsakyti paslaugą?
Paslaugų užsakymo tvarką kiekviename mieste galite rasti skiltyje „Paslaugos“.
2. Kaip suteikiama paslauga?
Paslauga suteikiama Senjoro namuose. Socialinių darbuotojų padėjėjai atvyksta į Senjoro gyvenamąją vietą ir paslaugas teikia pagal nustatytą poreikį. Po kiekvieno apsilankymo senjoras gali vertinti socialinio darbuotojo padėjėjo darbą.
3. Kaip apmokėti?
Senjoro pagalbos į namus paslaugų sąskaitą galite gauti el.paštu arba popierinę, per socialinio darbuotojo padėjėją. Sąskaitas galima apmokėti bankiniu pavedimu arba Perlo terminale.
4. Kokiu laiku socialinio darbuotojo padėjėjas atvyksta į senjoro namus?
Socialinis darbuotojas pirmojo apsilankymo metu susitaria su senjoru, ar jo šeimos nariu, kokiu visiems patogiu laiku paslaugos bus teikiamos.
5. Ar atvažiuojate į kaimą teikti paslaugas?
Paslaugas teikiame nurodytų miestų (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Marijampolės) savivaldybių teritorijoje. Dėl paslaugų kaimo vietovėse kreipkitės į savo seniūnijos socialinių paslaugų skyrių.
6. Ar galiu keisti socialinį darbuotoją?
Jeigu Jūsų netenkina paslaugų kokybė ar santykis su socialiniu darbuotoju, apie tai pranešus mums, problemas sprendžiame ir surandame Jums tinkantį socialinio darbuotojo padėjėją.
7. Kaip galėčiau sužinoti apie savo artimojo būklę?
Su kiekvienu klientu pasirašome sutartį. Be to, esant poreikiui, pasirašomas sutikimas, leidžiantis apie kliento sveikatos būklę (bazinė kūno temperatūra, pulsas, spaudimas) pranešti nurodytiems asmenims. Kitu atveju informacija nėra viešinama, siekiant užtikrinti kliento privatumą. Esant poreikiui, palydime klientą į artimiausią sveikatos priežiūros įstaigą ir/ ar iškviečiame greitąją pagalbą, apie tai pranešdami artimiesiems.

Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kaip užsakyti paslaugą?
Paslaugų užsakymo tvarką kiekviename mieste galite rasti skiltyje „Paslaugos“.
2. Kaip suteikiama paslauga?
Paslauga suteikiama Senjoro namuose. Socialinių darbuotojų padėjėjai atvyksta į Senjoro gyvenamąją vietą ir paslaugas teikia pagal nustatytą poreikį. Po kiekvieno apsilankymo senjoras gali vertinti socialinio darbuotojo padėjėjo darbą.
3. Kaip apmokėti?
Senjoro pagalbos į namus paslaugų sąskaitą galite gauti el.paštu arba popierinę, per socialinio darbuotojo padėjėją. Sąskaitas galima apmokėti bankiniu pavedimu arba Perlo terminale.
4. Kokiu laiku socialinio darbuotojo padėjėjas atvyksta į senjoro namus?
Socialinis darbuotojas pirmojo apsilankymo metu susitaria su senjoru, ar jo šeimos nariu, kokiu visiems patogiu laiku paslaugos bus teikiamos.
5. Ar atvažiuojate į kaimą teikti paslaugas?
Paslaugas teikiame nurodytų miestų (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Marijampolės) savivaldybių teritorijoje. Dėl paslaugų kaimo vietovėse kreipkitės į savo seniūnijos socialinių paslaugų skyrių.
6. Ar galiu keisti socialinį darbuotoją?
Jeigu Jūsų netenkina paslaugų kokybė ar santykis su socialiniu darbuotoju, apie tai pranešus mums, problemas sprendžiame ir surandame Jums tinkantį socialinio darbuotojo padėjėją.
7. Kaip galėčiau sužinoti apie savo artimojo būklę?
Su kiekvienu klientu pasirašome sutartį. Be to, esant poreikiui, pasirašomas sutikimas, leidžiantis apie kliento sveikatos būklę (bazinė kūno temperatūra, pulsas, spaudimas) pranešti nurodytiems asmenims. Kitu atveju informacija nėra viešinama, siekiant užtikrinti kliento privatumą. Esant poreikiui, palydime klientą į artimiausią sveikatos priežiūros įstaigą ir/ ar iškviečiame greitąją pagalbą, apie tai pranešdami artimiesiems.