

Kasdien šalia mūsų tyliai dirba žmonės, kurių pastangos dažnai lieka nematomos, nors jų darbas – neįkainojamas. Jie padeda senjorams ne tiesiog išgyventi, o gyventi: padrąsindami, palaikydami, padėdami, prajuokindami, o kartais – tiesiog būdami šalia. „Senjoro“ organizacija pradeda komunikacinę kampaniją „(Ne)matomi senjorų kasdienybės herojai“, kviečiančią iš arčiau pažvelgti į šiuos žmones – individualios priežiūros darbuotojus, kurių kasdienis darbas kuria orią ir pilnavertę senatvę.
Šios profesijos atstovai – tai tylūs, bet labai svarbūs senjorų gyvenimo palydovai. Jie padeda išlaikyti savarankiškumą, suteikia saugumo jausmą, įkvepia nepasiduoti ir gyventi pilnavertiškai. Jų darbas ne tik palengvina artimųjų naštą, bet ir leidžia šeimoms kartu praleisti daugiau kokybiško, šilto laiko.
„Kartais tik sustoję pastebime, kas iš tiesų laiko mūsų kasdienybę – tylūs žmonės, kurie savo rankomis, kantrybe ir šiluma kuria pasaulį, kuriame gera gyventi. Šia kampanija norime juos pamatyti, išgirsti ir įvertinti“, – sako „Senjoro“ organizacijos komunikacijos vadovė Sigita Kaminskaitė.

„(Ne)matomi senjorų kasdienybės herojai“ – tai kvietimas visuomenei iš naujo pažvelgti į socialinės srities darbuotojų profesiją ir suprasti jos tikrąją vertę. Ši kampanija skirta didinti individualios priežiūros darbuotojų prestižą, parodyti jų darbo reikšmingumą bei įkvėpti pagarbą šiai profesijai.
Būtent šie žmonės kasdien įkvepia senjorus gyventi aktyviai, o ne pasyviai leisti laiką. Jų pagalba – ne nugalina, o įgalina, skatina judėti, džiaugtis ir išlikti savo namuose. Tai herojai be apsiaustų – žmonės, kurių empatija, šiluma ir kantrybė kuria orios senatvės kultūrą Lietuvoje.
Kampanijos metu pristatoma ne tik jautri istorijų serija, bet ir unikali aprangų kolekcija, sukurta bendradarbiaujant su dizainere Agne Kuzmickaite. Kolekciją sudaro marškinėliai ir stilingas džemperis su užtrauktuku – drabužiai, kurie neprimena uniformų, o pabrėžia šios profesijos grožį ir reikšmingumą.
Dizainerės kūriniuose panaudotas jos atpažįstamas drugelio simbolis, tapęs lengvumo, šviesos ir pokyčio ženklu. Jis simbolizuoja individualios priežiūros darbuotojus – žmones, kurie savo kasdieniu darbu neša šviesą ir grožį į senjorų gyvenimus.

„Norėjome sukurti aprangas, kurios ne tik puošia, bet ir suteikia pasididžiavimo jausmą. Tai – atpažįstamumo simbolis, liudijantis profesijos orumą ir grožį. Mes matome savo komandą – žmones kurie kasdien kuria gražesnę senatvę, jų darbo prasmę. Norime, kad šios srities žmones ryškiau pamatytų ir visuomenė“, – sako „Senjoro“ organizacijos vadovė Rugilė Bitautautaitė.
Fotosesija – herojai prieš kamerą
Kartu su aprangų kolekcija gimė ir jautri fotosesija, kurioje dėmesio centre – ne drabužiai, o žmonės. Fotosesijoje dalyvavo „Senjoro“ komandos nariai – individualios priežiūros darbuotojai, kasdien dirbantys su senjorais ir žmonėmis su negalia.
Fotosesijos metu siekta parodyti asmenybes, jų stiprybę bei įamžinti tikrą ryšį, šilumą ir rūpestį su senjorais. Šios nuotraukos netrukus pasirodys įvairiuose Lietuvos miestuose esančiuose reklaminiuose ekranuose IKI parduotuvėse, gydymo įstaigose, žurnaluose Prie Kavos bei Moters savaitgalis, socialiniuose tinkluose ir kituose kanaluose. Komunikacinės kampanijos žinutė kvies pamatyti profesiją ir žmones, puošiančius senjorų gyvenimus.

Kampanija „(Ne)matomi senjorų kasdienybės herojai“ – tai ne tik pasakojimas apie profesiją. Tai padėka tiems, kurie kiekvieną dieną savo darbu įrodo, kad orumas, šiluma ir žmogiškas ryšys yra be galo svarbios vertybės.
SENJORO organizacija šią kampanija tikisi didinti individualios priežiūros darbuotojų profesijos prestižą, atkreipti dėmesį į šio darbo vertę ir reikšmingumą mūsų senėjančioje visuomenėje.
Apie SENJORO organizaciją
SENJORO – nevyriausybinė organizacija, teikianti socialines paslaugas namuose senjorams visoje Lietuvoje. Šiuo metu organizacija padeda beveik 2300 vyresnio amžiaus žmonių, o jos komandą sudaro daugiau nei 500 individualios priežiūros darbuotojų, kuriančių pozityvios senatvės kultūrą Lietuvoje.